هفته مهارت و روز ملی کارآفرینی گرامی باد
 
رمز کارآفرینی
برای کارآفرین شدن و جلب موفقیت به سمت خودتان، لازم است که مهارتها و خصوصیات ویژه ای کسب کنید.

 

به مناسبت هفته مهارت و روز ملی کارآفرینی دوره آموزشی كارآفريني مدل ( KAB  )50 ساعته از طرف آموزشگاه  کارآفرینان وحدت بصورت  رایگان  برگزار می شود.

كارآفريني مدل ( KAB  ) (( ( Know About Business )  كه با حمايت سازمان جهاني كار(ILO) و توسط مركز آموزش بين المللي تورين ايتاليا ( ITC ) طراحي شده است بعنوان مدل موفق آموزش كارآفريني با هدف توسعة مهارت كارآفريني برای مهارت آموختگان فني و حرفه اي با رويكرد افزايش نگاه كارآفرينانه جهت توسعة اشتغال پذیري تهیه و تدوین شده است. این مدل كه تاكنون در26كشور درحال توسعه بومي و پياده سازي شده از قابليت هاي خوبي برخوردار بوده و آموزش كارآفريني را با رويكردي دو سويه و فعال ارائه مي نمايد. براي پياده سازي اين مدل در ايران، كارشناسان مركز بين المللي تورين دعوت و پس از برگزاری نشست هاي كارشناسي، زمينه برگزاري اولين دوره برای تربیت 26 مربي ايراني در مركز تربيت مربي كرج(ITC )فراهم شد. پس از اخذ مجوز و با مشاركت اساتيد ايراني و كارشناسان تورين, منابع و كتب آموزشي و بازي هاي كارآفريني مربوطه نیز ترجمه و بومي سازي و منتشرگرديد .

سازمان فنی وحرفه ای استان چهارمحال و بختیاری با اعزام  چندین نفر از  مربیان  بخش دولتی وخصوصی  به عنوان یکی از  استانهای فعال این رویکرد می باشد .

 مکان کلاس: سازمان فنی وحرفه ای استان

محل ثبت نام: چهارراه فردوسی- روبروی ایستگاه تاکسی دروازه سامان- بن بست اول  شرکت کارآفرینان  وحدت   تلفن:  2244899

 



نظرات شما عزیزان:

zadbakhsh
ساعت17:36---25 مهر 1389
سلام

از اینکه به وبلاگ من سر زدید ممنونم

امیدوارم که موفق باشید.
پاسخ:سلام متشکرم از تلاش شما


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

درباره وبلاگ


برای کارآفرین شدن و جلب موفقیت به سمت خودتان، لازم است که مهارتها و خصوصیات ویژه ای کسب کنید. این وبلاگ قدمی کوچک در جهت آگاهی وارتقای مهارتهای ویژه کارآفرینی به جوانان ایران زمین است.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رمز کارآفرینی و آدرس ramzkarafarini.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 46796
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1